środa, 26 czerwca 2013

34 tydzień i 2 dzień z bliźniaczkami w brzuszku

22 dzień na patologii ciąży


INGA 1200 g: kilogram przekroczony - hurrrra! 
HANIA 2400 g: nasz Malutki Olbrzym :)




Według dzisiejszego USG - Dziewczynki jednak urosły. Badania nie przeprowadzała  ta sama dr co zazwyczaj (Dr O. na urlopie do 8 lipca) - wiadomo - każdy lekarz inaczej mierzy dzidziusie, należy wziąć też pod uwagę błąd pomiarowy, ale najważniejsze, że Maluszki rosną. Najbardziej wiarygodne będą pomiary wykonane przez DR O., ale póki co możemy się cieszyć :) Dobrą wiadomością jest też to, że obie Dziewczynki wykonują ruchy oddechowe :) 34 tydzień ciąży jest skończony - robi się bezpieczniej z każdym dniem. 
Inga znów przekręciła się główką do góry. 
Dziś miałam przyjemność poznania Dr R., która obiecała mi, że jutro znajdzie dla nas czas na konsultację kardiologiczną. 

Piguły


Dzisiaj na zmianie dziennej była Piguła z Tatuażem (który wygląda mniej więcej jak załączony po prawej rysunek) na nadgarstku. Owa pani strasznie naciska na to, by ją informować o każdorazowym opuszczeniu oddziału. Wszystko byłoby zrozumiałe, gdyby nie fakt, że powoli jej pragnienie przeistacza się w paranoję. Jeśli zauważy, że jakiejś pacjentki nie ma przez chwilę na sali, kiedy tylko ją ponownie spotka, rozpoczyna dochodzenie mające na celu wyjaśnienie jej niespodziewanego zniknięcia. Przykładowy dialog:


Piguła z Tatuażem: Gdzie pani była? 
Pacjentka: Byłam....
Piguła z Tatuażem: Ile razy mogę powtarzać, że macie mnie informować za każdym razem,  jak gdzieś wychodzicie?!
Pacjentka: Ale ja byłam w łazience!

Teraz nie wiemy, czy mamy zgłaszać jej nawet to, że udajemy się tam, gdzie król piechotą chodzi... :)


Wrocław pod wodą






Zalane Przejście Świdnickie, ulicę Wagonową i Strzegomską można oglądnąć klikając w link:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-wroclaw,44/ponad-1000-interwencji-po-ulewach-na-dolnym-slasku-smutny-rekord,335562.html

Wczoraj Rafał osobiście  zmoczył  nogi w przejściu pod ul. Strzegomską :)




Odwiedziny

Rafał przyniósł mi mnóstwo dobrodziejstw spożywczych - w tym owoców, wśród których znalazły się przepyszne brzoskwinie UFO:


Wczoraj odwiedziła mnie też Ewa - nie załączę zdjęcia - wszyscy wiemy, jak Ewa wygląda :-P

Oznaczenia karetek

Jedną z rozrywek wynikającą z położenia mojego oddziału jest obserwacja podjazdu dla karetek. W związku z czym postanowiłam przypomnieć sobie, co oznaczają poszczególne symbole na nich wypisane:

R - karetka reanimacyjna
S - specjalistyczna
N - neonatologiczna
P - podstawowa
T - transportowa 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz