wtorek, 18 czerwca 2013

33 tydzień i 1 dzień z bliźniaczkami w brzuszku

14 dzień na patologii ciąży

Noc


Strasznie niewygodnie mi się śpi. Powinnam leżeć na lewym boku, ewentualnie na prawym, ale to bardzo niewygodne pozycje. Jak tylko ułożę się na którejś ze stron Dziewczyny zaczynają kopać. Mam wtedy wrażenie, że chcą mi powiedzieć coś w stylu: "Mamo, niewygodnie, mało miejsca, ułóż się jakoś inaczej!". Więc słucham moich Córeczek i układam się w pozycji półleżącej/półsiedzącej i tak zasypiam w 2 minutki. Kiedy przebudzę się w nocy, układam się na tym nieszczęsnym lewym boku (poduszka między nogi, ręcznik zwinięty pod brzuszek, kołdra za plecami - tak by się na nie przez przypadek nie przekręcić) - jestem wtedy tak zaspana, że już chyba mi wszystko jedno jak leżę :)


KTG, USG


Jest nadzieja, że Inga urosła odrobinkę! Ma 940 g - być może te 60 g do przodu to granica błędu pomiarowego, a być może rzeczywiście Dzidzia jest większa. Możliwe też, że waży dużo więcej niż 940 g - warunki badania były trudne, Mała ułożyła się jakoś niefortunnie i ciężko było ją zmierzyć...  Nawet jeśli Inusia nie urośnie dużo, to z każdym dniem jest starsza i bardziej się rozwija. Kardiolog zobaczy jej serduszko w czwartek i dowiemy się, czy rzeczywiście ściana mięśniówki (czy jakoś tak) jest pogrubiona, czy nie. Dr O. może coś tam podejrzewać, ale może się też mylić. Dziś w ogóle nie mogła przyjrzeć się małej pikaweczce ze względu na położenie Nuśki.

Hania waży już 1900 g - duży Bobasek :) Rośnie wspaniale!
Ryzyka przedwczesnego porodu (naturalnego) nie ma - szyjka macicy ma ponad 2 cm, sama macica mięciutka jak kaczuszka. 

KTG jest ok :)

Atrakcje dnia

  • wizyta w bibliotece - wypożyczyłam "Pomniejsze bóstwa" Pratchetta
  • USG
  • odwiedziny Rafała :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz